Focus

We willen een ontmoeting hebben met enthousiaste, gelovige, of juist zoekende jonge mensen die midden in het drukke leven staan. We ontmoeten elkaar bij een van de gemeenteleden thuis, waar we samen over ons geloof in God en onze vragen daarbij, kunnen spreken en het natuurlijk gezellig hebben. Voor jong volwassenen binnen onze kerk wil Focus de plaats zijn om elkaar naast de zondagse erediensten te ontmoeten. Onze vrienden van buiten de kerk zijn uiteraard ook van harte welkom om mee te praten. We kunnen het overal over hebben, maar als jij een onderwerp hebt om over na te denken, geef het aan! Denk hierbij bijvoorbeeld aan onderwerpen waar we in het dagelijks leven als christen tegenaan lopen.

We kijken uit naar de avonden en het lijkt ons erg leuk om met nieuwe mensen over het geloof te praten en van elkaar te mogen leren. Daarom willen we iedereen die dit ook leuk vinden van harte uitnodigen om met ons mee te doen. Een uitnodiging voor de eerste avond waarbij we met elkaar willen eten, gaan we in september weer versturen.

Voel je vrij om vrienden, kennissen of anderen uit te nodigen om mee te eten. Ze zijn net als jij, van harte welkom!

Kijk voor contactpersoon en data op de Activiteitenkalender